Gyakran Ismételt Kérdések

Milyen gyorsan tudják megoldani a problémánkat?

Ha ingyenes hibajegyet adnak fel, akkor maximum 72 órán belül válaszolunk, ha rendelkezik előfizetéssel, akkor csomagtól függően 6-24 órán belül válaszolunk. Ebbe a hétvégék és munkaszüneti napok nem számítanak bele.

Milyen szoftverekre tudnak segítséget nyújtani?

Az általunk forgalmazott szoftverekre tudunk segítséget nyújtani. Ezen szoftverek listáját megtalálja a szoftver.hu oldalunk szoftverházak menüpontjában.

Miben más a szolgáltatásuk, mint más IT szupportal foglalkozó cégeknek?

Az általunk forgalmazott szoftverekhez mi felhasználói szinten is értünk. A szoftver szaktanácsadás szolgáltatásunk keretében nemcsak akkor kereshet bennünket, ha nem működik a szoftver, hanem akkor is, ha egy bizonyos funkciót nem talál vagy egy adott problémára keres funkciót a szoftverben.

Hogyan tudom ellenőrizni, hogy hol tart a hibajegyem?

Ha a jobb felső sarokban rákattint az ellenőrzés gombra, akkor be tud lépni és láthatja hibajegyei állapotát. Ha ingyenes hibajegyet adott le, akkor hibajegy azonosító alapján tudja lekérdezni a hibajegy állapotát.

Nem tudom, hogy az adott szoftver elfutna-e a gépemen, tudnak segíteni?

Hardver szaktanácsadás szolgáltatásunk pont erről szól. Itt nem csak a minimális hardverigényről, hanem az optimális hardverigényről van szó. Javasolunk videó és hangkártya típusokat, alaplapot és processzort is, ha szükséges.