Üdvözöljük a szoftver.hu

Egyedülálló
support rendszerében

magyar nyelvű szoftver és hardver
támogató központ

Tovább az árainkhoz

Hol tart éppen a hibajegyem?

Pár kattintás alatt tájékozódhat a hibajegyének aktuális állapotáról

A szoftverDoki a szoftver.hu egyedi support rendszere.

Már közel 30 éve foglalkozunk a kreatív szoftverek és hardverek értékesítésével, bevezetésével, oktatásával és az ehhez szükséges technikai problémák megoldásával.
Ez idő alatt rengeteg nemzetközi gyártóval sikerült kiemelt kapcsolatot kialakítanunk és sok tapasztalatot gyűjtöttünk az egyes szoftverek működésével kapcsolatos kihívásokról.

Az egyedi support rendszerünkben, olyan gyártókkal kapcsolatos technikai kérdésekben állunk a rendelkezésükre, mint például az Adobe, a Wacom, a Corel, a Jetbrains és a TeamViewer. Ezen kívül más gyártók termékeivel kapcsolatban is igyekszünk segíteni.

Adobe
Adobe
Adobe
Adobe
Adobe
Adobe
Adobe
Adobe

Ahhoz, hogy igénybe vegye a kiemelt technikai támogatásunkat, nincs más dolga, mint feladni egy hibajegyet, amit a szakértő kollégáink azonnal elkezdenek feldolgozni és megkeresni rá a legjobb megoldást.

Engedje meg, hogy bemutassuk lépésenként a szoftverDoki működését!

1

Beérkezés

Az első lépés, hogy az Önnek megfelelő hibajegyet kiválasztja és egy jól megfogalmazott technikai kérdéssel vagy problémával elküldi a központi rendszerünkbe. Ezután technikus kollégáink elkezdik feldolgozni a hibajegyet. A kérdőívben lehetősége nyílik további kérdések feltételére is.

2

Feldolgozás

A hatékony és gyors feldolgozás érdekében kérem nagy odafigyeléssel töltse ki a hibajegy feladásához szükséges kérdőívet és pontosan válaszolja meg a feltett kérdéseket.

3

Megoldás

Miután a központi rendszerünkben feldolgoztuk az elküldött hibajegyet és rendelkezésünkre állnak a szükséges információk, szakértő kollégáink azonnal elkezdik megválaszolni a felmerülő kérdéseket és megoldani a szoftverrel vagy hardverrel kapcsolatos problémákat.

4

Kapcsolat

A felmerülő kérdések megválaszolása és a szoftverrel vagy hardverrel kapcsolatos problémák megoldása több napot is igénybe vehetnek. A Hibajegy Ellenőrzése funkciónkkal lehetősége nyílik megtekinteni, hogy a feladott hibajegye éppen melyik fázisban tart, a technikus kollégáink milyen közel járnak a megoldáshoz.

5

Megoldva

Miután elkészültünk a hibajegy teljeskörű megválaszolásával, a kérdőívben megadott adatainak a segítségével felvesszük Önnel a kapcsolatot. Szakértő kollégáink természetesen segítenek a megoldások implementálásában és a további felmerülő kérdések megválaszolásában is.

John Doe

„Már kezdtem feladni, amikor a szoftverDokira bukkantam.“

„SzoftverDoki – Ti vagytok a legjobbak! Hetek óta keresem a választ egy látszólag egyszerű kérdésre. Már kezdtem feladni, amikor a szoftverDokira bukkantam. Egyszerűen kitöltöttem az űrlapot, feladtam egy hibajegyet és már aznap felvették velem a kapcsolatot. Hihetetlen! A technikus kollégájuk kedves és segítőkész volt. A hetek óta bosszantó szoftveres problémámat pedig pár nap alatt orvosolták is. Nagyon szépen köszönöm szoftverDoki!“

5/5 csillag
Pócs Tamás – marketing osztályvezető

Miért válassza a szoftver.hu egyedi support rendszerét, a szoftverDokit?

Közel 30 éves szakmai tapasztalattal rendelkezünk és számos nemzetközi gyártóval állunk kiemelt üzleti kapcsolatban.

Minden hibajegy megoldásánál számíthatunk a piacvezető gyártók közreműködésére is.



Legyen szó telepítéssel kapcsolatos kérdésekről, hardver szaktanácsadásról, jogtisztasági tanácsadásról vagy bevezetési kihívásokról, a technikus kollégáink a legjobb tudásukkal válaszolnak meg minden feltett kérdést és oldanak meg minden felmerülő problémát.

Az innovatív távoli segítségnyújtásunknak köszönhetően, Önnek még az egerét sem kell megmozdítania.

Szakértő kollégáink olyan szoftverekkel dolgoznak, mint például a TeamViewer, amely lehetővé teszi, hogy az ország bármely pontjáról megtaláljuk a fennálló hibák vagy anomáliák okait.

Nálunk kiemeltem fontos az ügyfeleink elégedettsége.

Kiemelt odafigyeléssel kezeljük minden ügyfelünk problémáit és kihívásait.

Pozsgay Gyula

„Több, mint pozitív! Segítőkész, proaktív, barátságos.“

5/5 csillag

Gazdag Nóra

„Precíz, és ami a legfontosabb: hatásos segítségnyújtás volt!“

5/5 csillag

Kovács Annamária

„Nagyon hamar jött a segítség. Csak ajánlani tudom!“

5/5 csillag

Kezdje el még ma!

Szakembereink várják a jelentkezését.

Tovább az árainkhoz